close

勇於追逐夢想!

 

(以下中文由曼哈頓小編翻譯)

 

在我服兵役的期間,我開始思考我的未來。

現在的社會,每個人都想成為公務員,

但我認為這樣的行為像羊-因為只會盲目服從。

因此,我仔細思考,我究竟想要什麼?

其實,我不喜歡安逸、無聊的生活​​我喜歡接受挑戰!!

 

此外,我也認為英語是必學的語言,因為它是世界通用的基本語言。

基於這個原因,我決定完成兵役後要出國去。

不過,因為我沒有任何出國的經驗,所以我決定要找代辦來幫助我。

這就是我選擇了曼哈頓­_遊學航家的關鍵因素。

在我參考了許多代辦中心的資料後,我決定先到曼哈頓­_遊學航家諮詢。

老實說,我對曼哈頓­_遊學航家的第一印象是這代辦中心有點小耶!

但是當我跟我的顧問怡玟接觸後,一切都改變了。

當然,她是一位迷人的lady,但這不是我選擇曼哈頓_遊學航家的真正原因。

我選擇了曼哈頓_遊學航家

是因為我的顧問體貼地介紹了很多符合我需求的學校和課程。

而且,我覺得她是一位非常負責的顧問

所以我很高興選擇了曼哈頓­_遊學航家做為我的代辦。

 

 C3h0WVnmPhJ2ywaOav1F2Axxd6PSauT5qp7UuNzgc25A  

 

 

在我等待出國的期間,我的顧問怡玟都非常有耐心地回答我所有問題,

並幫我做心理建設,讓我很安心。

所以,我覺得她是一位超讚的顧問!!

即使我現在人已在溫哥華,她還是一直持續地關心我的狀況,

並跟我保持連絡。

當我在國外遇到一些問題時,她也總是給予我協助。

我真的覺得選擇了曼哈頓­_遊學航家代辦是個非常正確的決定!!

 

最後,希望每個人都能勇敢地去追逐夢想!

 

 

(以下為同學的原文心得~~)

 

Dare to dream!

 

When I did military service, I thought about my future. Nowadays,

everyone wants to be a public official but I think many people act like sheep. 

Therefore, I considered carefully what I wanted.

Actually, I don’t like a boring life and I prefer a challenge.

Furthermore, I think English is the most important language we have to learn

because it is the basic language of the world.

For this reason, I decided to go abroad after finishing military service.

However, I didn’t have any experience in going abroad

so I was determined to find an agency to help me.

This is the key point was why I chose the Manhattan agency.

In fact, I looked at many agencies and saw their feedback.

After that, I decided to visit the Manhattan agency first.

Frankly speaking, this agency was a little bit small

but when I saw Yiwen Lin, everything was changed.
Of course, she is a charming lady but maybe it’s not the real reason.

I chose them because she considerately introduced many schools to me.

 Then, I feel she is a responsible counselor so I was happy to select the Manhattan agency.

 

 

 FbLcHM4AbkJFmSlqPbNe1w

While I was waiting to go abroad,

Yiwen Lin was very patient in dealing with my questions and put me at ease.

I think she is the best counselor.

Now that I am in Vancouver, she is contacting and helping me constantly if I need it.

I really think I made the right decision. Finally, I hope everyone dares to dream!

 

 eaQW3d2zuyzCJY64jfsZIw

 



*專業熱忱免費規劃多國留學申請、遊學方案、免費代辦語言課程、打工遊學、住宿、接機、簽證相關服務請洽

StudyMAP遊學航家- 曼哈頓國際教育諮詢中心

{ 諮詢專線  02-2311-9699 }

營業服務時間:週一~週六 10:30-19:00

(每月第二及第四個星期六公休 &逢國定例假日公休)

 

歡迎加入Facebookhttp://www.facebook.com/studymap99

Facebook粉絲頁:http://www.facebook.com/#!/studymap

Youtubehttp://www.youtube.com/user/studymap

Skype &MSNstudymap@hotmail.com

E-mailservice@studymap.com.tw

Websitehttp://www.studymap.com.tw/

Blog :http://studymap.pixnet.net/blog

Line ID: Studymap

Address台北市館前路6 11F-2 & 8F-6 (站前新光三越與燦坤3C)

捷運:台北車站(板南線) Z2出口

 

arrow
arrow

    studymap 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()